کد خبر: ۱۶۴۳۸۸
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۶ - ۱۵ تير ۱۴۰۳
 خطیب قیر‌و‌کارزین: 

 رئیس‌جمهور باید هم‌تراز با انقلاب باشد

 خطیب قیر و کارزین باتوجه‌به اهمیت انتخاب اصلح بیان کرد: باید به کسی رأی دهیم که بداند جمهوری اسلامی مثل همه کشورها دشمن دارد؛ لذا انتخاب ما برای ریاست‌جمهوری باید هم‌تراز با انقلاب باشد.

 به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، محمدرضا صداقت در خطبه‌های امروز پانزدهم تیرماه در خطبه‌های نمازجمعه با اشاره به اینکه امروز یکی از حساس‌ترین انتخابات انقلاب اسلامی ایران است گفت: این انتخابات می‌تواند معادلات کشور و منطقه را تحت‌تأثیر قرار بدهد؛ چون چشمان همه دوستان، دشمنان و همه دنیا به حضور پرشور شما و انتخاب اصلح شما است.
 
 وی بیان کرد: علاوه بر مشارکت حداکثری که همیشه مورد توصیه رهبر عزیزمان بوده است انتخاب اصلح مهم است، لذا سعی کنیم پیش خود و خدای خودمان فردی را انتخاب کنیم و رأی دهیم که بتوانیم جوابگوی خدا باشیم، اینکه فلانی هم قوم و قبیله ما یا همشهری ما است این تفکر غلط است و تنها کارآمدی و صداقت ملاک انتخاب است.
 
 صداقت با بیان ویژگی‌های انتخاب اصلح افزود: رئیس‌جمهوری می‌خواهیم که با مردم صادق باشد و خود را خادم مردم بداند و به خدمتش افتخار کند.
 
 وی ادامه داد: باید به کسی رأی دهیم که بداند جمهوری اسلامی مثل همه کشورها دشمن دارد؛ لذا انتخاب ما برای ریاست‌جمهوری باید هم‌تراز با انقلاب باشد، کسی که شب و روز نشناسد، حزب و گروه برایش معنا نداشته باشد و بهترین و کارآمدترین وزیران را برای کابینه خودش انتخاب کند؛ لذا مردم باید با حضور پرشور خود اصلح‌ترین را انتخاب و با این انتخاب مهر تأیید دیگری بر نظام جمهوری اسلامی باشند.

 

انتهای خبر/224224

نظرات بینندگان